תפריט סגור

איך לדעת אם העוף שלך מבושל כראוי?

עוף

אנשים שאוהבים עוף טרי שואלים לעתים קרובות איך לומר אם העוף שלהם מבושל בצורה מושלמת. שאלה זו ניתנת לתשובה על ־ ידי קריאת התווית או על ־ ידי ניסיון. בואו נסתכל קודם על כמה מהדרכים הנפוצות ביותר לבשל עוף. השיטה הפופולרית ביותר לבישול עוף היא טיגון. בעוד שהוא משאיר את הציפור עם קצת לחות, הוא גם הופך את הציפור לפריכה וטעמה יותר. אם אתה חדש בהכנת עוף מטוגן, הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

איך אתה מבשל את העוף שלך יקבע אם הוא מבושל בצורה מושלמת. רוב האנשים חושבים על טיגון כארוחה חיצונית. למרות שזה נכון שהעוף בחוץ יבשל מהר יותר מבפנים, זו לא הדרך היחידה לבשל אותו. אפשר לבשל את העוף דרך הגחלים, מה שיכול לייצר תוצאה מאוד פריכה. אפשר גם לאפות את העוף לתוצאה פריכה. זה תלוי במתכון ובנסיבות של כל עוף.

גורמים נוספים המשפיעים על בישול הציפור הם התפילות, וכן כמות הנוזל. תיבול הוא משהו שרוב האנשים פשוט מוסיפים לרוטב, אם כי כמה אוהבי עוף מתובלים אוהבים לראות את העוף שלהם מגיע עם סוכריית פלפל. נוזל הוא גורם נוסף, והוא יכול להיות שונה באופן דרסטי מעוף אחד למשנהו. אתה יכול לכוון את הנוזל כדי להשיג את האפקט הרצוי, ללא קשר אם אתה רוצה שהתרנגולת שלך תיראה קלה, בינונית או כהה.

איך לדעת אם העוף שלך מבושל בצורה מושלמת זה לא רק עניין של קריאה של המרכיבים הרשומים בחלק האחורי של הקרטון. למעשה, לדעת איך לבשל כל נתח של בשר באמצעות ניסוי וטעייה עדיף להשאיר למקצוענים. ישנן מספר דרכים לבדוק את הרכות הפנימית של העוף שלך. דרכים אלו נעות בין הצבת חזה העוף על הלוח, לבין הצבת הזנב על אותו הלוח כדי לראות אם הוא מתבשל באופן שווה.

הדרך הטובה ביותר לדעת אם העוף שלך מבושל היא לבשל אותו בעצמך. זה לא רק יחסוך לך כסף, אלא גם יאפשר לך לשלוט טוב יותר בתנאים שבהם העוף שלך יהיה מבושל. תתחיל בחימום מראש של הגחלים. הפעל את פתח האוורור למטה להגדרה הרגילה שלהם. הניחו את העוף בצד אחד של השמן שחומם מראש והפכו אותו כך שגם השדיים והרגליים יבשלו בו זמנית. העוף יהפוך צבע חום יפה כשהוא מבושל.

אתה יכול גם לבדוק את החלק התחתון של העוף שלך כדי לראות אם הוא מבושל. אם שמת לב שהעור הוסר, התרנגולת מבושלת! תיזהר להסתכל רק על החלק התחתון של העוף. חשיפה רבה מדי לנוזל המצית במחבת הבישול תגרום לעוף להיות לח מספיק כדי לבשל גם את העור.

הפיכת תרנגולת יכולה גם לעזור לך לקבוע אם היא מבושלת לשלמות. כאשר מרפרף תרנגולת חשוב להטות את העוף כך שהרגליים אינן חשופות. אם החלק התחתון של הציפור נחשף, העוף עדיין חי ולא יבשל כראוי. יותר מדי או מעט מדי נוזל בתחתית העוף יגרום לבעיה זו.

תהפוך את העוף כדי לבדוק אם הוא מבושל. אם החלק התחתון יבש לגמרי ולבן, אז העוף בושל כראוי. עליך להימנע ממזון חם כאשר אתה בודק את העוף שלך. רוב האנשים יודעים שעוף צריך להיות עוף אבל זה גם בסדר לבשל סוגים אחרים של בשר באותה מחבת או על גבי העוף. אתם תדעו תוך ימים אם העוף שלכם מבושל נכון אם אתם לא מבשלים את שאר הפריטים במחבת עם העוף.