תפריט סגור

המתכון הטוב ביותר לפיצה

פיצה

אתה יכול למצוא את מתכון הפיצה הטוב ביותר באינטרנט בכמה לחיצות עכבר בלבד. פיצה היא אחד המאכלים האהובים ביותר בעולם. לא משנה אם אתה מניו יורק או טקסס, אתה תאהב לנסות טעמי פיצה חדשים. עם זאת, המשימה למצוא את המתכון הטוב ביותר לפיצה יכולה להיות מרתיעה. אלה מתכוני הפיצה הטובים ביותר:

אם אתה מחפש מתכון חסין תקלות לפיצות דקות, זה בשבילך. כדי להכין קרום קל ופריך, המתכון הזה משתמש בביצה, חלב וקמח. אתה פשוט לאפות אותו, לחתוך אותו, להוסיף חלב נוסף ו/או גבינה, ולחמם אותו על הכיריים. צפה התוספות שלך להפוך לשלמות זהב.

ללא מתכון זיעה – באופן מפתיע זוהי למעשה גרסה מותאמת של פיצה ללא תוספת סוכר מספר בישול איטלקי. במקום לערבב שמנת כבדה, ביצים, גבינה וכו '. המחבר משתמש בשמן זית כדי לבשל את הבצק. ההכנה אורכת רק 20 דקות אם משתמשים במרכיבים הנכונים ובמיקרוגל. אפשר להכין פאי פשוט וטעים כל עוד הבצק מורשה לעלות.

מתכון פיצה האט של השף דייב הוא הטוב ביותר. המתכון הסודי שלו הוא להשתמש בקיצור קמח מונו, מה שהופך את הבצק שלו לקל ואוורירי אבל עדיין קשה מספיק כדי לעמוד בטמפרטורות גבוהות. כדי לתת לזה תיבול מושלם, דייב מוסיף קמצוץ מלח ופלפל. לערבב את השמן והבצק עד שהוא יוצר כדור. גלגל אותו החוצה וחתוך אותו לכל צורה שתרצה.

אין סויה – אם אתה טהרן, אפילו לא לשקול הוספת כל סוג קמח חיטה לקרום הפיצה שלך. זה אולי נשמע כמו רעיון טוב בעיקרון, אבל זה בהחלט ישפר את המרקם והטעם. קמח כל-תכליתי ימנע מהשמרים לגדול ולעבור חילוף חומרים, כך שזה לא יתרום לתוצר הסופי. זה יגרום לפיצה שהיא לא אותנטית בטעם ולא תחזיק מעמד טוב כשתאפה. מרכיבים אמיתיים ואותנטיים יעניקו לאוכל שלך טעם אסייתי ייחודי. אתה יכול גם להוסיף כל מגוון של ירקות ועשבי תיבול לפיצה שלך.

רוב הפיצות היום מיוצרות עם קרום לחוץ. זה בסדר, אבל יש תעשייה שלמה המוקדשת להכנת קרום טורטייה או פיצות קמח תירס. אתה יכול להוסיף עוד אלמנט טעם למתכון שלך על ידי שימוש בטורטייה. זה גם יבטיח שהפיצות שלך יימשכו יותר זמן מפיצות מסורתיות. בגלל הטורטיות הם דקים, הם יכולים לאפות בתנור מסורתי בסביבות 20 דקות. זה מאפשר לכם לתת לטעמים ולמרכיבים אחרים להתמזג.

אין בצק – אחת התלונות הפופולריות ביותר על פיצה היא שהקרום כבד מדי, אם אתה מחפש לשפר את המרקם של בסיס הפיצה תוצרת בית שלך, אתה יכול לעשות זאת בקלות על ידי התאמת הבצק. אפשר להפוך את הבצק לדק יותר או עבה יותר, מה שישנה את מראה הפיצה שלך וייתן לה טעם קל יותר. ככל שכדור הבצק דק יותר, כך הוא יהיה גמיש יותר כשאופים אותו, מה שיכול גם לעזור לו להיות מזין יותר.

השתמש בקמח הנכון – קמח החיטה שאתה בוחר להשתמש במתכון בצק הפיצה שלך הוא המפתח, כי זה יקבע את המרקם ואת האיכות הכללית. קמח חיטה שלם הוא בחירה טובה כפי שהוא יספק בסיס מוצק לבצק שלך ולאפשר לו לעלות היטב. אתה צריך גם לבחור קמח מבוסס מים אם אתה רוצה המתכון בצק הפיצה שלך יש מרקם חלק יותר וטעמים מורכבים יותר. זה עובד טוב במיוחד עם מרכיבים ותבלינים איטלקיים, שלרוב יש להם טעם יבש ועשיר. הוספת עוד עגבניות, בצל, פלפלים, שום וזיתים לבצק תעניק לך תוצאה מצוינת, עם תפנית ייחודית ומעניינת בתוספות הפיצה המסורתיות שלך.