תפריט סגור

כיצד לבחור מטבחים חיצוניים

ככל שיותר אנשים בוחרים לבשל בחוץ, המטבחים החיצוניים נעשים פופולריים יותר ויותר. מטבח חיצוני הוא דרך נהדרת בשבילך להפיק את המירב מהחלל החיצוני שלך ועדיין לשמור על המשפחה והחברים שלך קרובים. אבל איך אתה יודע איזה סוג של עיצוב להשיג? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הנכון לבית שלך. תהנה עם זה! תוכל ליהנות התוספת החדשה שלך לשנים רבות הבאות!

אתה צריך לתכנן כמה מקום כל מושב דורש. אתה צריך מספיק מקום להסתובב בלי להיתקל אחד בשני. למרות שזה רעיון נהדר יש שולחן עם כיסאות קרובים זה לזה, אתה חייב לשקול גם מצב תנועת האנשים מאחורי המושבים. מטבח חיצוני טיפוסי דורש לפחות 24 סנטימטרים של מקום למושב, בעוד שמטבח נגיש דורש 30 עד 36 סנטימטרים של מקום. מתן אפשרות לאנשים לעבור את המטבח ללא הפרעה.

תלוי בגודל של החצר האחורית שלך, אתה יכול לכלול בר לבד במטבח החיצוני שלך. אתה יכול אפילו להוסיף תחנת ברמן למטבח החיצוני שלך אם אתה רוצה. בלי קשר לגודל המטבח החיצוני שלכם, תרצו ליצור אזורים מוארים היטב. זה אומר תאורה מעל אזור האוכל ומעל הבר. להארה נוספת, אולי תשקול גם להתקין מאוורר עם אורות.

חשוב לחשוב איך תשתמש במטבח החיצוני שלך. ייתכן שאינך זקוק לאזור גדול לאורחים ולמכשירים קטנים. אתה גם רוצה לשקול את מזג האוויר, כמו שאתה לא יכול לשבת בנוחות בשמש בזמן שאתה מבשל כל הזמן. תזכור דברים אלו כשאתה מתכנן את המטבח בחוץ. אם את מתכנן לבשל בחוץ, תדאג שהטמפרטורה תהיה נוחה.

מטבח חיצוני צריך להיות בהרמוניה עם הארכיטקטורה של הבית שלך. הסגנון והארכיטקטורה של ביתך צריכים להיות משתקפים בעיצוב המטבח. אתה צריך לבחור עיצוב שמתאים לאסתטיקה של הבית אם אתה מתכנן מטבח חיצוני. אם אתה לא בטוח באיזה עיצוב לבחור, אתה יכול להשתמש במטבח הפנימי הקיים שלך כמדריך. אתה תמיד יכול לשנות את העיצוב כדי להפוך את אזור הבישול החיצוני שלך ליותר אופנתי. זה יהיה מדהים כמה אנשים משתמשים במרחב שלך אם אתה בוחר את העיצוב הנכון.

ברגע שתבחר את המטבח שלך, תצטרך לבחור את החומרים והמכשירים. אם אתם לא מתכננים לארח לעתים קרובות, אז אתם לא צריכים שטח שולחן גדול ומכשירים קטנים, שיגבילו את המרחב שלכם ויקשו עליכם לשבת. אתה יכול גם להחליט על המיקום של המטבח החיצוני שלך ולשקול את תנאי מזג האוויר. אז תוכל להשתמש בו לעתים קרובות ככל שתרצה.

כאשר אתה מעצב את המטבח החיצוני שלך, עליך לשקול את הסגנון והארכיטקטורה של ביתך. עיצוב טוב ישקף את סגנון הבית שלך וישלים את השטח החיצוני שלך. אם יש לך בית מודרני או קלאסי, אולי תרצה מראה מודרני, בעוד שלבית מסורתי יש מראה מסורתי. אם אתם מעצבים מטבח חיצוני שהוא יותר עכשווי או קלאסי, העיצוב שלכם צריך לשקף את העיצוב הכללי של הבית.

עליך לשקול את גודל המטבח של ביתך כאשר אתה מתכנן מטבח חיצוני. אז, אתה יכול לתכנן מטבח פונקציונלי ומושך בחוץ. אפשר אפילו לחצות בין השניים כדי ליצור אזורים שונים. אתה תמיד יכול להוסיף עוד שטח אחסון. אחרי הכל, מטבח חיצוני הוא מקום נהדר לבשל, אז תקל על האורחים שלך. אם אתה מסוג האנשים שאוהבים לבשל, אז עיצוב בצורת יו – U מתאים לך.

כאשר בונים מטבח חיצוני, אתה צריך לשקול את סגנון ביתך. אם אתם גרים בבית מבוגר יותר, תרצו לבחור עיצוב התואם את סגנון ביתכם. אם יש לך בית ישן יותר, כדאי לך לשקול מטבח כפרי וסגנון משובח. אם השטח החיצוני שלכם קטן, מטבח מלבני קטן יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. שולחן קטן יכול להיות אלטרנטיבה נהדרת לשימוש בכיסאות ושולחנות.

פרטים נוספים:

https://www.fuego-online.co.il/228192-%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%A5