תפריט סגור

מדריך למאפים, סודה לשתייה ומוצרי אפייה אחרים

מוצרי אפייה משמשים בעיקר לאפיית מאפים טעימים. עם זאת, ניתן להשתמש בהם גם למטרות רבות אחרות. כדי להכין מאפים שמימיים לחלוטין, עליך להתחיל עם מוצרי אפייה באיכות גבוהה. אין טעם לאפות לחם אם אתה לא מתכוון להכין אותו כמו שצריך! מאמר זה יראה לך כיצד למצוא מוצרי אפייה איכותיים שיעזרו לך לאפות ולהפוך את המאפים לטעימים יותר. ‏

סודה לשתייה – סודיום ביקרבונט ניתן למצוא במוצרי אפייה רבים. הוא משמש לחימצון. זה נותן צבע אפייה ולחות. מוצר זה מועיל להסרת נקודות קשות ממרכיבים ועוזר ללחם לעלות לאט יותר. חשוב לא להשתמש יותר מדי כדי לגרום למחסור בוויטמינים.

קמח לבן הוא מרכיב עיקרי במרבית מוצרי האפייה. ניתן להשתמש בו כדי לספק את העמילן הדרוש לבצק, אבקת אפייה ומרכיבים אחרים. קמח לבן משמש גם להכנת לחמים ולחמניות. עדיף לקנות קמח בכמויות גדולות כדי להבטיח שיש לך מספיק קמח כדי להפוך את כל דרישות האפייה שלך.

תמצית שמרים – מרכיב זה חשוב למוצרי אפייה הוא מונע מהבצק לעלות מהר מדי ומונע ממנו להתייבש יותר מדי. אם אתה יכול למצוא שמרים לא מזוקקים, זה אפילו טוב יותר כפי שהוא מכיל פחות קלוריות. שמרים לא מזוקקים לא מכילים קלוריות, אז הגיוני להשתמש בהם למוצרי אפייה ולמתכונים שבהם לא צריך טעם או טעם מתוק.

אבקת אפייה המרכיב הסודי הזה נהדר לאפייה. הוא בשימוש כבר מאות שנים. אין כמו מאפים טריים. הם מלעיסים ופריכים להפליא. זה יגרום להכל להתנהל בצורה חלקה יותר, אז תמיד צריך להיות לך אבקת אפייה על היד. זה יכול להחליף סוכר ותוספים אחרים כי זה פשוט טעים יותר וזה בריא יותר גם בשבילך.

ביצים – אתה לא יכול להשתבש עם ביצים כאשר מוצרי אפייה בבית. אנשים רבים מסתמכים על ביצים לארוחת הבוקר המסורתית שהם מתחילים בכל בוקר. יש אנשים שמשתמשים בביצים כדי להכין עוגיות טעימות, עוגות ופינוקים אחרים. קל למצוא ביצים בכל סופרמרקט, אבל אפשר גם לקנות אותן באינטרנט לבחירה גדולה יותר.

סודה לשתייה – זהו אחד ממוצרי האפייה הפופולריים ביותר בסביבה והוא אחד ממרכיבי המפתח למאפים ביתיים מענגים אלה. זה עושה פלאים להסרת גלוטן וזה גם משאיר את המוצר המוגמר מאוד נקי ומראה טרי. כאשר משתמש סודה לשתייה, להיזהר לא לשים יותר מדי ב או תקבל גוש מוצק נחמד. בדרך כלל אתה יכול למצוא את זה במכולת המקומית שלך, אבל אולי יהיה לך קל יותר לרכוש את המוצר הזה באינטרנט.

מאפים יודעים שהקמח הוא מרכיב מרכזי באפיית הכל, ממאפים ועד עוגות וביסקוויטים. קמח הוא אלטרנטיבה נהדרת למוצרי אפייה. לא רק שקל יותר למצוא אותו, הוא גם מספק חלופה בריאה יותר למי שמעדיפים קמח חיטה שלם על פני קמח לבן. אם לא אכפת לך לאפות לזמן ארוך יותר, קמח לחם חום או מלא הוא אלטרנטיבה טובה. לקמח הזה יש מרקם וטעם שונים לקמח לבן. המאפים כתוצאה מכך טובים יותר בטעם ובמרקם.

מוצרי מאפה לא חייבים להיות נטולי גלוטן. למרבה המזל, זרעי פשתן מציעים אלטרנטיבה גדולה לחלופות המלוכלכות. מכיוון שהוא אינו מכיל כולסטרול, הוא גם מוצר בטוח לחלוטין עבור אלה עם מחלת צליאק או אלה רגישים לגרגרים מעודנים ועמילנים. עבור אלה ללא אלרגיות לגלוטן, זהו מקור Go-to לאפיית מאפים מרכיבים ופריטים אחרים כי צריך בסיס מוצק. מי שעדיין קצת לא בטוחים לגבי הוספת מרכיב חיוני זה לתזונה שלהם, התנסו קודם בדגימה קטנה כדי לוודא שתהיה לכם חוויה חיובית.

שמרים – אולי לא שמעת על שמרים לפני, אבל מרכיב מטבח זה הוא בין המרכיבים הרב תכליתיים ביותר בשוק. יש עשרות מתכונים שניתן ליצור איתם מספקים כמות מדהימה של רב-גוניות גם כן. למעשה, מתכונים רבים דורשים סודה לשתייה, אבקת אפייה או שניהם כדי להשיג את המרקם והתוצאה המתאימים. אבקת אפייה יכולה לשמש כקלסר או כמפעיל, כמו גם כמייצב וציפוי אורגני. הכל תלוי בך לאיזה כיוון תחליט ללכת. המוצר הרב-תכליתי והמתפתח הזה מסוגל לקחת כל מתכון לשלב הבא.

לפעמים מספר מוצרי האפייה הזמינים באינטרנט יכול להיות מכריע. אל תיתן לתסכול להשתלט עליך. קונים בזהירות. חשוב לקנות את סיכות הבית החיוניות הללו. הנה כמה נקודות עיקריות לזכור. תעשה את המחקר שלך ואל תפחד לנסות דברים

חדשים. אולי תתפלא עד כמה יכולות האפייה שלך משתפרות כשאתה קונה מרכיבים למאפים, למאפים וללחם.

המזווה המתוק – מוצרי אפייה