תפריט סגור

משקאות אלכוהוליים טעימים לקיץ

משקה אלכוהולי

משקאות אלכוהוליים קיימים כבר זמן רב, כפי שכולנו יודעים. היו צורות רבות של אלכוהול, מהבירה הראשונה, שכנראה לא שתינו לטעמו, עד הוויסקי האחרון, וודקה. אנשים בכל רחבי העולם נהנים מהם בדרכים רבות ושונות. אחד הפופולריים ביותר הוא קוקטייל מנהטן, המכיל אלכוהול ומיץ לימון. המתכון קיים מאז 1819. לא רק שהם עושים קוקטיילים גדולים, הם גם יכולים להיות די טעימים מוגשים עם מרכיבים אחרים. הנה כמה מתכוני קוקטייל בשבילך לנסות:

שורש ג ”ינג” ר ־ ג ”ינג” ר הוא מרכיב מרכזי במשקאות אלכוהוליים רבים וטעימים. השורש אפילו יכול לשמש לטיפול בתסמינים של שפעת והצטננות. מסיבה זו, לעתים קרובות משתמשים בו כאחד המשקאות המגבירים את החיסון עבור אלו הסובלים מתסמינים אלה. ג 'ינג' ר אייל, ג 'ינג' ר לאגר ומשקאות זנגביל הם כל האפשרויות.

רום-רום הוא אחד המשקאות האלכוהוליים הפופולריים והטעימים ביותר. זה נהדר עם פירות ים ועלול לעזור בעיכול. ישנם סוגים רבים של רום זמינים, כולל ברנדי אלכסנדר, ברנדי וייט, וג 'ק-או-לנטרן. אנשים רבים נהנים משפריץ בבוקר, או הגרסה הלא אלכוהולית שהם מגישים בקערות פונץ '.

פיסקו פונץ '- משקה אלכוהולי טעים שנוצר במקור בברזיל הוא מיץ פיסקו. המיץ הזה עשוי מפיסקו פירות יער, סוכר ומים. המתכון הזה מעולה ליצירת הטעם העשיר. פשוט לערבב כמויות שוות של מיץ פיסקו עם מיץ אפרסק, ואז להוסיף את שאר המרכיבים. בדרך כלל, משקה זה מוגש עם אורז לבן מאודה. אם אתה רוצה ליהנות מגרסה מאופקת יותר, תחליף את מיץ הפיסקו לברנדי ענבים ללא סוכר או לימונדה ותוסיף קורטוב קינמון.

תאמין או לא, הרבה צעירים אוהבים תה. שימו לב שמבוגרים צעירים מאוד בררנים לגבי התה שהם שותים ומה שהם אוכלים. צ 'אי פופולרי במיוחד בקרב מבוגרים צעירים כי יש לו טעם חזק ובעיטה נחמדה אליו. אפשר להכין מזה משקה אלכוהולי טעים על ידי הוספת קרדום וקינמון לתה השחור.

מרגריטה – עוד משקאות אלכוהוליים טעימים שרבים נהנים מהם בבית היא המרגריטה. זה הולך טוב גם עם קפה וגם עם משקאות שוקולד והוא מיקסר טוב להרבה קוקטיילים שונים. אם אתם נהנים לערבב טעמים שונים יחד, אולי תרצו לנסות להכין מרגריטה עם אפרסק, תות או לימון. אם אתה מחפש משקה קר כדי ללוות ארוחה, גרסת פרוזן יוגורט היא אפשרות.

אתה יכול גם ליהנות ממשקאות אלכוהוליים טעימים אחרים כגון מנהטן, ערכת תיבול אולד ביי ומנהטן. אם אתם מחפשים מתכוני קוקטייל קלים לקיץ, כדאי שתשקלו לאסוף עותק של ספר המתכונים הקיצי החדש של ג 'ון מהוני. זו דרך נהדרת ללמוד על סוגים שונים של קוקטיילים, כמו גם מתכונים נהדרים למשקאות קיץ שאפשר ליהנות מהם בבית.

הקיץ הוא תקופה נהדרת בשנה שבה אתה יכול ליהנות ממסיבת קוקטייל טובה, אבל יש הרבה יותר אפשרויות שאתה יכול לחקור גם כאשר אתה מחפש קוקטיילים טעימים. אם אתם מחפשים ללמוד איך להכין קוקטיילים נהדרים בבית, כדאי שתשקלו לקחת שיעורי קוקטייל. בדוק כמה מהאתרים שמציעים שיעורי קוקטייל כך שתוכל ליהנות יותר משקאות ואפילו לפתוח בר קוקטייל משלך בבית מאוחר יותר הקיץ.